torsdag 8 mars 2012

Dance dance dance

Goddag!
Allt är fint på promenaden, ska iväg och jobba ikväll men nu sitter jag bara och myser med Jens och Pata som är på besök.
Igår var jag ledig, det var skönt. Hade ingen ångest som jag annars kan få av att inte jobba. Försöker ju leva efter devisen ångest fyller ingen funktion. Så när jag är ledig försöker jag njuta av det istället. Bra plan.
Var ute och gick ganska mycket i det härliga vädret. Var en sväng förbi mor och sedan var mor och storasyster en sväng här och drack te och åt glass med bär. Mor hjälpte mig att bygga ihop en byrå som inhandlades på IKEA i söndags. Sedan lagade jag lasagne lagom till att Jens kom hem från sitt nya jobb på hemtjänsten som han började med upplärning i måndags. Så gick vi och la oss och somnade till ratatouille, söt film.
Hoppas ni mår bra och har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar