onsdag 14 mars 2012

I could fall asleep wherever

Hej!
Jag är otroligt trött idag, även fast jag denna morgon vaknade av alarmet istället för att vakna en kvart eller tre kvart innan det ska ringa och ha ångest för att man inte kommer få mycket mer sömn innan man ska upp. Det hjälpte inte. Har varit jättetrött idag. Gick till gymmet efter jobbet och trodde först inte jag skulle klara 20 minuters på löpbandet. Kroppen är seg.

Skulle varit ledig imorgon men som alla tidigare gånger jag ska ha varit ledig ska jag komma in och jobba imorgon så det blir en hel vecka, plus lördag då vi ska städa lagret på dagen och som tack bli bjudna på lite trevligheter på kvällen. Blir fint på april-lönen.

Annars är det bra. Ska göra paj nu och se lite på CSI Las Vegas innan jag ska sova.
Ha en fin kväll! En extra fin kväll till söta Magda som fyller år idag, hurray!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar