fredag 16 mars 2012

The beauty of love as it was made to be

Jag smälte när du tittade mig i ögonen. Jag kunde inte sluta stirra på din mun medan du formade ord och slickade dig om läpparna. De perfekta liven. Dina ögon lyste av kärlek när du förklarade densamma för mig. Mitt hjärta bankade i bröstet och jag kunde bara tänka på att försöka uppföra mig när jag egentligen bara ville ta din hand och dra med dig dit vi kunde ägna oss åt varann. Jag sa inget då men jag tänkte mycket på hur glad jag är att det är vi. Jag föll för dig första gången jag tog din hand och sa mitt namn och jag har inte slutat känna pirr i magen när du rör mig, när du ser mig. Du ser rakt igenom mig och jag kan inte gömma mig. Du är så vacker att jag inte finner ord. Allt jag har är känslorna som bubblar i mig, jag vill inte vara utan dig. Denna kärlek. Du påminner mig om vem jag hela tiden vill vara. Den bästa versionen av mig själv. Så enkelt och så mäktigt. Tack för att du ger mig meningen med livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar