måndag 5 mars 2012

Come on skinny love

Goddag!
Måndag förmiddag, klockan står på kvart i tolv. Om två och en halv timme ska jag gå till bussen som tar mig till jobbet. Det känns bra att jobba kväll. Även om jag var på jobbet i lördags så känns det som att jag haft en fullspäckad och trivsam helg.

Efter att ha inventerat på jobbet lördagmorgon så kom jag hem och bytte om för att direkt ta en promenad till Parken med Jens och se IFK's träningsmatch mot ÅFF. Satt i solen och njöt av en 3-1 seger. Därefter gick vi neråt promenaden och hamnade på Munken för ett glas innan vi gick hem och lagade lyxpasta(receptet var namngivet så) och njöt av en flaska rött och en omgång TP som jag oväntat förlorade.

Igår vaknade jag redan vid sex på morgonen och kunde inte somna om så började köra några maskiner i tvättstugan. Efter några timmar åkte jag, Jens och min mor till IKEA och spenderade 5000 på möbler och behövliga grejer. På vägen hem åkte vi förbi Willys och storhandlade så när vi kom hem fyllde vi kyl, frys och skafferi samt skruvade ihop ett soffbord och ett sängbord med hjälp av min mor. När hon cyklade hem lagade vi taco och la oss i sängen och såg på film på laptopen innan vi slocknade.

Är mycket nöjd vill jag säga. Speciellt över hur hemmet ordnar upp sig mer och mer för varje dag. Snart kan det nog bli middagar och fikastunder i vårt härliga bo.

Hoppas ni haft en toppenhärlig helg! Nu kör vi ny vecka och ny längtan till kommande helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar