söndag 25 december 2011

This could be a favourite

Hej på er!
Min jul i korthet, jag och Jennifer gick hem till mamma igår fm och åt lite julmat och jag fick öppna mina paket för strax innan Kalle började fick jag skjuts av min morbror till Smedby och Jens föräldrar där det blev några till klappar och en himla mysig em/kväll med mat, godis, goda drycker och halvmysiga filmer innan vi slocknade vid midnatt.

Imorse gick jag hem till syster och gjorde mig iordning innan mamma kom och hämtade oss för en biltur till min morbror och kusiner utanför Linköping där det blev julmat och lite charader och godis. Jag och syster kom hem vid nio ikväll och vi har myst till det med fotbad och frukter. Jag har duschat med hårinpackning och ansiktsmask, smort in kroppen och surfat medan Jennifer har listat ut vem som var mördaren i Midsomer.

En perfekt jul med perfekta klappar och härliga människor. Hur bra kan man ha det? Tydligen alldeles för bra.

Hoppas ni är nöjda med eran jul!
Imorgon ska jag ta en snabbis på stan förhoppningsvis innan resten av Norrköping kommit dit. Sen blir det en dag med min kärlek. Sov gott inatt!

1 kommentar:

  1. Causton-polisen skulle anställa mig - lite färre dödsoffer i Midsomer då tror jag ;)

    SvaraRadera