onsdag 7 december 2011

Kan inte tänka, jag står bara här och ler

Hej på er!
Har så goda nyheter att jag spricker, jag och Jens har fått lägenhet, den första mars flyttar vi till Östra Promenaden, igen. Det ska bli så skönt att hamna i ett bra område, i en bra lägenhet med rätt person, inget illa gentemot min syster men jag har saknat vår gamla vardag.

Jag mår bra, det förstår vem som helst. Jag fick en tidig present av min mor idag, ha ha. En bakmaskin, toppen inför våran inflytt. Det komiska är att när jag och Jens fikade i eftermiddags så pratade han om att när vi bor ihop igen ska vi bli bättre på att baka bröd bl.a och så fick jag en hjälpreda. Nu fyller jag ju inte på en vecka men det var härligt.

Andra nyheter, jag har börjat träna på Friskis & Svettis i veckan, Gått dit varje dag efter jobbet och det är så skönt att bara få springa på bandet och ta ut sig eftersom jag slutat gå ut och springa när det blivit så mörkt på eftermiddagen. Har tränat lite med lillasyster och nästa vecka när jag jobbar kväll tänker jag hänga på Jens och Pata som brukar träna förmiddagarna.

Kanon just nu med andra ord för imorgon ska jag mysa med stjärnan, på fredag ska jag dricka glögg och annat hos Pata och på lördag blir det firande av Jens föräldrar som båda fyller i December. Jag älskar denna vecka redan.

Nu ska jag göra klart en kycklingsallad och ta en dusch för att rena håret.
Vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar