fredag 16 december 2011

Happy birthday to me

Goddag!
Idag är det äntligen fredag, och jag fyller år.
Vaknade upp med min Jens imorse efter att ha kommit till honom i Smedby efter jobbet igårkväll. Har legat hela morgonen och bara myst i hans famn, och kikat på Musikhjälpen!

Fick min present redan i onsdagskväll när jag åkte hem till honom efter jobbet, kunde inte hålla mig efter att ha tänkt hela dagen på vad han kunnat köpa. Det visade sig vara ett hänge till ett Thomas Sabo halsband i form av en fyrklöver, För er som inte vet tappade jag bort mitt Sabo-halsband tillsammans med fyrklöverhänget en dag för två år sedan och var oerhört ledsen ett tag eftersom det var en studentpresent. Perfect gift!

Och jag glömde ju helt sist att berätta att jag fick en present av Jens föräldrar förra helgen, det nya tp! Älskar spel så nu blir det många spelkvällar, eller så fort vi flyttat ihop igen.

Annars är inte dagen så märkvärdig, ska snart till jobbet och spendera hela kvällen där. Hoppas det går fort så jag kan gå hem och sova och vakna till en underbar lördag!

Ha en finfin fredag. Vi hörs säkert imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar