tisdag 27 december 2011

Someone's always thinking of you

Vilken härlig dag. Vaknade med min kärlek och gick iväg till gymmet och körde en timma, sedan mötte vi upp min far på en lunch på Asken vilken var supergod. Vi gjorde stan också tillsammans och jag köpte två klänningar båda goda kandidater för lördagens afton. Och så tog vi en fika med mina systrar innan jag och världens bästa man gick på bio och såg The girl with the dragon tattoo. En riktig härlig dag. Kom hem för en stund sen och har bullat upp med gröt, skinkmacka, köttbullar, prinskorv, revbenspjäll och senapsill som min storasyster fick med sig från vår mor igår. Jag mår jättebra just nu. Ser fram emot lördag. Längtar till 1 mars och flera andra datum däremellan som kommer bli kalas.

Ha en fin kväll små nissar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar