lördag 3 december 2011

maybe you could ease my pain for a while

Godnatt. Jag är hemma från jobbet. Äntligen helg som vi säger. Fick skjuts hem idag och det är alltid skönt att slippa stå och vänta på buss och spårvagn och kanske behöva gå istället för att det går fortare då än att vänta på avgång. Känner mig lite trött, som sig bör, klockan är kvart i ett och jag har jobbat en hel vecka. Gillar att jag har så härliga arbetskamrater på jobbet som man kan skoja och driva med, det går så mycket fortare då. Kollegor är ju ofta halva jobbet.
I helgen blir det inget storartat. Ska mysa, det är min grej. Glögg har jag laddat upp med till helgen och lite vin och gott humör tror jag säkerligen. På jobbet påpekar de ofta att jag ler hela tiden, att jag ser så glad ut och det är väl så det ska vara, det är den jag vill vara. Med positivitet kommer man lite längre.
Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och kanske sova några timmar.
Hoppas ni haft en fin fredag och har en kanonhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar