måndag 25 april 2011

Perfect days

Tjenare.

Vilka härliga dagar vi har. Igår var vi utanför Linköping hos min morbror och familj på påskmiddag och satt i solen och myste. När vi kom hem följde lillasyster med mig och Jens hem till honom så grillade vi och satt på altan och myste.

Idag har jag träffat Stjärnan, Fia och Ida. Vi köpte varsin sallad och gick till en park och myste i solen. Sedan gick vi till Halvars och åt glass. Sen sa vi hejdå till Ida och så åkte vi till familjen Alderins land och satt vid vattnet och njöt lite till av solen. När vi kom in till stan gick jag med stjärnan och Johanna på en promenad som jag nyss kom hem från. Jag är riktigt nöjd, nu blir det en dusch, mat och OC.

Nu är det slut på påskhelgen!
Hoppas ni haft det underbart och att ni mår fantastiskt.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar