lördag 23 april 2011

Glad påsk!

Hoppas ni har haft en skön påskafton. Jag har haft en skön dag trots allt. Den planerade påskmiddagen hos mamma blev uppskjuten till imorgon hos min morbror och familj, det känns bra för jag mådde inte toppen i morse när jag vaknade hos Jens och mådde rätt dåligt ända tills jag gick en promenad hem till mamma och duschade vid 13. Sen har jag varit på HC och hälsat på stjärnan och storhandlat med mamma och sen gick vi med storasyster till en gräsplätt i närheten av mamma och åt lite matsäck men vi gick in ganska fort då det blåste och blev kallt.

Igår var det riktigt trevligt, vi åt trerätters och jag åt morotskaka för första gången i mitt liv (Jens mor hade gjort en glutenfri), så himla god! Sen drack jag onödigt mycket så som sagt idag.. mår jag lite upp och ner. Helt plötsligt far ett illamående genom kroppen men försöker dricka vatten och äta så blir det bra.

Ha en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar