måndag 18 april 2011

Bara en halvtimme kvar

Och det känns skönt. Det har varit en lång dag. 8,5 timmar.

Det känns som jag missat att berätta så mycket för att jag inte kunnat blogga så pass ofta som jag gjort förr.
Jag var till exempel i Vingåker igår på deras outlet med Jens och hans familj. Det var ett trevligt söndagsäventyr. Vi grillade kycklingfilé också, det är riktigt gott. I lördags missade jag Hellström för att jag inte fick bort mitt jobbpass och han var tydligen magisk enligt tidningen.
I fredags var jag hos min stjärna där hennes fina syster Fia också var, min Jens och hans kompis Eka kom förbi och det slutade med Puls, min första gång där och det var en kort stund men helt OK.

Det är saker jag missat att skriva om för att jag inte sitter vid datorn eller har internet. Men jag ska försöka flika in med mina strapatser. Jag tycker det känns bra att kunna se tillbaka för jag har så dåligt minne att vissa saker kommer jag inte minnas om jag inte har det i skrift.

Nu är det 20minuter kvar. Heja på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar