fredag 1 april 2011

Längtar iväg

Just nu saknar jag att få ha saker för mig själv. Min lillasyster är väldigt bra på att gå mig på nerverna. Hon är jättefin, många gånger. Riktigt snäll och rolig.

Men inte jämt. Ibland får hon mig att svära.
Typ som när hon använder min skinnjacka fast jag gjort klart för henne att jag inte vill att hon gör det när hon har en egen.
Om jag haft en öppen chipspåse är den uppäten nästa gång jag ska ta.
Just innan jag började skriva det här skulle jag ta en "naturgodis"-kokoschoklad som låg i en påse i väskan. De var uppätna (?). Lillasyster har tydligen hittat de i MIN väska och ätit upp de, och låtit den tomma påsen ligga kvar. Tack m.

Jag saknar att ha saker för mig själv. Och jag är redan trött på att bli irriterad när jag inte får ha det. Nu är det bara 2 månader kvar tills jag slipper sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar