fredag 1 mars 2019

363. Godnatt

Ska åka Vasaloppet på söndag. Har blandade känslor. Köpte nya grejer idag och kände pepp, men också nervig för att inte fixa det, att få ont, att behöva bryta, att inte hinna innan repen dras. Min lillasyster åkte öppet spår i söndags, 10.40. Grymt ju. Imponerad. Hon skriver att det var det jobbigaste hon gjort, att hon ville bryta efter halva loppet, men hade pannben nog att klara det. Så känner att jag måste tänka på det, att jag också ska klara det. Men vet inte vad jag ska förvänta mig. Nervös för min valla, lämnade in på xxl, de körde burkvalla, jag har aldrig åkt på burkvalla, vet inte om det känns annorlunda. Nu vet massor med människor att jag ska åka också, folk på jobbet, vänner, familjen.. Folk ska följa mig på appen och det känns lite läskigt om jag är sämst. Men ska också försöka tänka på att de hejar på mig! När jag vill bryta ihop ska jag tänka på alla som hejar på mig, och mamma som möter mig i mål!! Och jag vill äta något gott efteråt. Ha något att se fram emot. Mamma ska ta med en flaska alkoholfritt bubbel och fira efter, goding. Återkommer. Glad eller besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar