onsdag 18 april 2018

302. En smak av sommar och AW.

En härlig dag i Kalmar med sol och värme. Efter lite handledning och halvdant plugg på UB mötte jag upp Jens och så satte vi oss på en brygga och njöt i solen. Josefin och Mirela kom förbi med gott humör (vi skulle ha en form av AW idag). Josefin hade med sig en liten flaska bubbel som vi delade på, mmm. Fick mersmak och när hungern blev för stor cyklade jag och Jens bort till park Hermina för deras AW-meny. Det var supergott och härligt att hänga med Jens efter helgen i London. Tänker mycket på sommaren då jag hoppas vi kommer hänga på många uteserveringar och njuta. Då hoppas jag också fler av vännerna från klassen kan ansluta och hänga på. Idag var det lite klen uppslutning. 


Jens tog en pizza som såg så god ut, jag valde tapasbrickan som inte gick av för hackor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar