tisdag 10 april 2018

299. Stark som en oxe

Kom precis hem från ett power-pass. Det har släppts en ny release i veckan (jag körde den redan i fredags när instruktör-Erik tjuvstartade med den på sitt pass) och det är alltid roligt att köra nya övningar. Kul med nya låtar och känna på hur svag eller stark man är innan man vet vilka vikter man ska köra på. Ska ju egentligen ha passet på fredag på min 45min klass men jag åker till London med Kajsa, Adam och Ronja! Ska bli kul och skönt att få en vecka till att öva in det nya passet. By the way trodde jag att jag skulle dö när jag cyklade till Actic i ilfart som vanligt för att jag alltid väntar till sista sekund med att dra. Det är svinkallt ute! Eller det är kanske inte så kallt egentligen (står att det är 6grader på min mobil) men jämfört med igår när vi fick en släng av sommarvärmen (18grader) så är det ju riktigt kyligt. Luften som kom ner i lungorna...herregud. Jag överlevde i alla fall. Och nu ska vi laga mat!

Bjuder på en bild från igår. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar