måndag 26 februari 2018

290. Tomheten

Slog mig precis ner i soffan efter att ha ätit lite middag. Känner en sådan tomhet efter att Madeleine åkte hem idag. Hon kom i lördags och vi har haft så kul, skrattat en hel del. Vi köpte chark i lördags som vi åt med Jens och drack några glas vin och lagade en lasagne som blev sådär men en trevlig kväll. Vi avslutade med att spela smart10 som är ett väldigt roligt sällskapsspel. 
Igår var vi ute hela dagen kändes det som, vi tog en promenad in till stan och åt hotellfrukost, sedan promenerade vi ett varv runt Stensö som var en vinteridyll. Mötte några längdskidåkare och jag drömde om att jag hade tagit med mina och kört också. Vi hann landa lite hemma framför en film innan vi gick in mot stan och Jens jobb där han bjöd på middag och ett glas cava. Supertrevligt. Sedan gick jag och Madeleine hem och åt morotskaka framför en film. 
Idag skulle vi spela squash men det fanns inga tider innan tåget skulle gå så vi körde lite core i vardagsrummet. Sen blev det en kort tur i stan innan hennes tåg gick. Sen dess har jag känt mig lite låg, det är en sådan tomhet, att säga hejdå och återgå till vardagen. Usch. 


En bildkavalkad av helgen




<3


Lyckan snön skapar









<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar