onsdag 21 februari 2018

289. Tre dagars oro

Nu har jag skickat in hemtentan. En timme innan sluttid. Har lite ont i huvudet, är lite hungrig - har bara ätit några skedar B&J sen frukost vid halv nio men har inte känt för att äta. Pratade med Tess igår som också konstaterade att det var svårt att bli hungrig eller svårt att fokusera på att äta de här dagarna. Jag har i alla fall skickat in tentan nu och det kommer bli nervösa veckor tills vi får veta resultat. Är nervös både för att bli underkänd men också för att bli anklagad för plagiat. Alltid lika nervöst det där. Nu ska jag ta en dusch och promenera bort till en stund mindfulness genom studenthälsan (fem onsdagar i rad, idag är det fjärde gången). Har inte gjort en hemuppgift vi fått i mindfulness så känner mig sämst men det är ganska härligt att komma dit och andas och få andra tankar. Ikväll ska jag ta ett glas vin och se en film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar