söndag 21 januari 2018

284. Det var den helgen

Passet jag höll i fredags gick bra, det var många som kom . Jag tappade bort mig två gånger men skrattade mest och fortsatte framåt. Det kändes inte så farligt. Jag hade en bättre känsla när jag cyklade hem då än fredagen dessförinnan.
Under gårdagen gick jag en lång promenad runt Stensö, sen spenderade jag eftermiddagen med massor av tvätt och att städa hela hemmet. Körde också ett litet core-pass på vardagsrumsgolvet eftersom jag har inlogg till Actics konceptklasser där instuderingsfilmer för dem finns. Ett par avsnitt av Homeland har jag betat av.
Idag har varit en lugn dag, lite skidor, en kort promenad och nu sitter jag och funderar på om jag ska till Actic till halv fem och hoppas på en plats till Power (köplats 1 just nu) eller om jag ska köra själv här hemma med lite vikter. Vi får se, ska i alla fall ut innan 17 och hämta en bok på UB som jag reserverat. Det är hög tid att börja läsa lite kurslitteratur, det är blandade känslor inför denna termin. Främst ångest. En dag i taget försöker jag tänka. En uppgift i taget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar