fredag 19 januari 2018

283. Fredag och extrajobb

Sitter och väntar på att åka till Actic där jag ska hålla min andra fredagsklass i power 45min. Känner mig nervös men försöker tänka på saker som lugnar mig. Att jag kan passet och ska se till att de som är där hänger med i vad vi ska göra de trekvart vi är där. Att ingen bryr sig om mina munsår (jag har fått tre munsår i veckan som gjort att jag bara velat gömma mig hemma tills de försvinner). Att det inte är hela världen om jag tappar bort mig i passet, även rutinerade instruktörer gör det. Jag ska ha kul vilket förhoppningsvis smittar av sig på de som kommer och tränar med mig.

Har annars jobbat 4h idag på Hertz, vi var nio personer som åkte med varsin hyrbil från Kalmar till Växjö och åkte tillbaka till Kalmar i en minibuss. Väldigt enkla pengar. Det var en idyllisk färd när vi lämnat Kalmar och möttes av ett tjockt snötäcke på sidorna av vägen och vit skog. Som om det inte räckte sken solen, jag blev nästan tårögd. Tänk att få en sådan vinter. Jag hoppas det kan komma hit till Kalmar någon gång och ligga kvar i minst en vecka. Önsketänkande.

Heja mig, nu börjar passet om en halvtimme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar