lördag 30 september 2017

264. Vill mest sova

Är så trött. och låg. Vet inte exakt var tårarna kommer ifrån, kanske beror de på att jag känner mig slut. Gick upp relativt tidigt imorse för att jobba lite extra på Hertz. Sov dåligt inatt, vaknade första gången vid 3.10 med en känsla av att jag snart skulle gå upp (!) men somnade om och vaknade nästan en gång i timmen fram till sista timmen när jag låg och vred mig och somnade om i små passager. Sedan strulade det på jobbet, volvokortet jag använder för att tanka och tvätta bilarna var inte där så det blev lite oflyt och jag som skulle sluta 14,00 larmade på och cyklade hem 45 min senare och nu vet jag inte om jag ska rapportera för 45min extra på schemat. Får nog göra det och skriva en kommentar om strulet. Resten av dagen har jag åkt och tankat, storhandlat på Maxi och försökt koppla av framför bl.a. Skavlan från igår.

Nu ska jag äta kvällsmat och se "släng dig i brunnen" på SvtPlay.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar