tisdag 19 september 2017

261. God morgon världen

Det är märkligt hur jag kan känna mig så trött och inte vilja gå upp när klockan ringt 8.00 senaste dagarna men när klockan står på 06.20 så känns det helt OK. Även om jag låg kvar mest för att det inte var någon stress att gå upp och det var skönt att ligga nerbäddad. Det är något med att ligga kvar i den varma sängen tidigt på morgonen. Idag ska jag till praktiken, igår var jag i skolan på PPU (personlig och professionell utveckling) vilket kändes bra efteråt då jag insåg att vi alla i min grupp sitter med liknande känslor - jag är inte ensam om att känna mig förvirrad, orolig, ha prestationsångest osv för praktiken. Jag fick känna efter vad det är för känslor jag bär på och vilka behov som inte är tillgodosedda. Det är inget jag brukar göra men det känns bra att reflektera över det. Nu ska jag bege mig, blir en relativt kort dag eftersom jag har tid för förnyelse av ppiller kl 15 i Kalmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar