söndag 10 september 2017

260. Livet just nu

Jag är både trött och hungrig, håller på med maten i detta nu - det blir broccolisoppa. Är sugen på en soppa och ostmackor. Har ont i halsen men inte på ett sätt jag någonsin upplevt förut så vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om det har andra orsaker. Vågar i alla fall inte ge mig ut och löpa som jag hade tänkt idag. Idag har jag dock jobbat på Hertz, kände att det var dags att lägga mig tillgänglig för extra-jobb nu när terminen är igång så hoppade in tre timmar i fredags och ett par till timmar idag. Är ganska trött efter att jag kom i säng sent i natt. Körde till Madeleine i fredags kväll och körde tillbaka hem igår kväll efter 21 så kom hem strax efter midnatt. Var en trevlig visit, åt hotellfrukost, shoppade lite på stan och gjorde en del ärenden inför hennes fest på kvällen som var en kombinerad födelsedags- inflyttningsfest i efterskott. Hann samtala lite med några nya ansikten innan jag for hem i den regniga natten.

Nu måste jag fixa med maten!

Bilder från igår i Linköping









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar