lördag 5 december 2015

48. Effektiva lördag

Spenderade halva dagen på biblioteket i skolböckerna. Skulle pluggat med några från klassen men slutade med att jag satt ensam vilket säkert var nyttigt, kunde fokusera på det jag skulle göra och kom framåt. När jag tyckte jag suttit tillräckligt för dagen (11.00-16.15) cyklade jag hem för att städa, byta lakan, tvätta, köra lite träning hemma och ut på en liten löptur i blåsten och mörkret. Nu har jag precis ätit upp min goda middag som bestod av köttfärsbiffar vilka jag hade koriander i (testade lite nytt) och åt tillsammans med rödbetor i ugn och brysselkål. Gjorde till och med en liten sås. Mums! Sitter och tittar på Så mycket bättre i min ensamhet. Ska snart poppa lite popcorn och hälla upp lite lökringar. Imorgon blir det plugg igen och ett pass på gymmet. 

På återseende! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar