torsdag 24 oktober 2013

Innan läggdags

Har precis varit hemma hos min mor på en trerätters middag med systrarna som var riktigt trevlig! Ska snart gå och sova, eller lägga mig och kika på min favoritdramaserie Grey's Anatomy som jag redan sett alla säsonger av men började se om under sommaren för att jag tycker den är så bra.

Imorgon är det fredag och det blir jobb, städning och en visit till Linköping med pendeln med min andra hälft för att se Kristoffer Appelquist uppträda med sin hyllade Drömmen om Amerika som jag längtat efter! Blir tidigt i säng sedan för på lördag ska jag vara på jobbet kl 7 för inventering, hur kul? Så kul.. Det blir desto roligare mot kvällen när vi ska spela bowling och äta mat på Hugo med jobbet.

Kanske får in en liten körning med Jens far på lördagen så jag får öva lite på krypkörning och svängar(blir gärna fina päronsvängar när jag anser att jag kan börja svänga). Övningskörde på körskolan igår och det kändes mycket bättre när man känner att man har kontroll över bilen och förstår hur det fungerar med de tre pedalerna och hur de samspelar. Med det sagt är det fortfarande en lång väg kvar tills jag har körkort i hand.

Natti natti prutti prutti som min morbror brukar säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar