fredag 11 oktober 2013

En återkomst.

Fredag den 11 oktober och jag känner för att börja skriva av mig igen. Har precis dammsugit(skrev dammsugat som jag brukar säga och blev lite knäckt för det rödmarkerades, alla gånger som min kille påpekat för mig att jag säger fel...damn) och nu ska jag en sväng till gymmet och köra lite kondition, kanske styrka med om jag är på det humöret, om det inte är för många i gym-delen, har lite gym-skräck eftersom jag är en så novis.

Det är fredag även om jag inte har någon fredagskänsla men kanske kommer den senare när jag knäckt första cidern borta i Smedby där vi ska se matchen ikväll då svärföräldrarna är bortresta. Håller tummarna för att Sverige tar poäng hemma mot Österrike, jag skulle bli så spralligt glad känner jag på mig om de fixar det.

Nu: GYM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar