måndag 14 oktober 2013

Måndag morgon

Klockan är nio och jag ska strax cykla ner till stan och köra min första körlektion på körskolan. Har övningskört hemma med svärfar några gånger men idag är alltså första gången på trafikskola. Känns nervöst och lite dålig timing med tanke på hur trött jag är, känns som om jag knappt sovit. Har tittat på klockan på mobilen mins en gång i timmen. Inte mått så bra, men nu har jag fått i mig frukost och tagit en ibumetin så förhoppningsvis känns det bättre snart. Hade tänkt gymma efter min 40minuters lektion men jag tror jag åker tillbaka hit(till svärföräldrarna) och vilar lite innan jobbet istället. Kan behövas. Lördagen var kanon förövrigt, vi åt jättegod mat, drack goda drinkar, tog några tequila shots och dansade till fem på morgonen. Gårdagen blev alltså mindre kul när man knappt fått någon sömn och var lite skakig och skulle spendera hela dagen med resandet hem. Till slut kom vi i alla fall hem med goda minnen. 

Håll tummarna för mig när jag ska ut och köra nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar