tisdag 5 november 2013

Tisdagkväll

Har huvudet fullt av körkortsfrågor och regler. Håller på att göra tester på Elevcentralen för att komma framåt i min utveckling mot körkort. Övningskörde efter jobbet idag inne i stan och det känns bättre för varje gång. I början undrade jag smått för mig själv om jag någonsin skulle klara av att ta körkort, nu har jag fortfarande svårt att se mig själv med ett körkort i hand i full färd med att kliva in i en bil för att ensam köra iväg men det betyder inte att jag inte tror att jag kan klara det. Kommer bli skönt att ta det till slut!

Var på gymmet efter att jag kört bil och körde bodypump, det gick bra idag, förhoppningsvis stretchade jag ordentligt så jag slipper träningsvärken imorgon då jag tänkt löpa en bit. Ska förhoppningsvis både köra Tough Viking och springa Lidingöloppet med lillasyster nästa år så det får gärna bli några mil i benen innan dess. 

Nu blir det sängläge innan jag somnar om någon timme om jag kunde välja det själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar