torsdag 7 november 2013

Dagen som vände

Morgonen började med att jag spillde ut mitt glas med nyponsoppa på köksbänken, så det rann under mikrovågsugnen och jag vet inte med andra men jag kom fram till att det är en vätska som är svår att torka upp eftersom den är så trögflytande. Strax därpå lutar jag min morgonskål med gröt så det rinner ner mjölk på golvet. Dagen på jobbet har heller inte varit den bästa men efter det någon gång vände det. Var hos naprapaten efter jobbet och det var riktigt välbehövligt. Sedan kom Jens far hit efter sitt jobb så jag fick övningsköra vilket gick över förväntan (min, jag vet inte så mycket med Peters). Efter körturen tog jag en löptur på 9km som också gick över förväntan. Nu sitter jag och väntar på att potatisen ska koka upp så jag kan mosa den och äta med varmkorv.

Men först nu ska jag ta en dusch, börjar frysa av mitt svett som kallnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar