lördag 1 juni 2013

We can't go back

Lördag. Jag har suttit ute på balkongen i solen och läst tidningen hela morgonen, bantat ner min musik på telefonen eftersom jag alltid lägger in hela skivor men inte alls tycker om alla låtar och när telefonminnet sa ifrån när jag skulle ta en bild fick jag gå in och ta bort överflödigt trams.

Skulle vilja gå ut och springa idag men min fot vek sig när jag sprang milen i Vrinneviskogen igår och jag känner att jag kanske inte ska belasta foten för hårt idag även om det inte kom någon svullnad, turligt nog. Ikväll ska jag iväg på roligheter med jobbet, vi är ett gäng som ska bowla och äta på Hugo och så får vi se vart natten för oss efteråt. Det ska bli riktigt kul!

Nu ska jag städa lite eftersom jag inte hann igår.
Hejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar