söndag 16 juni 2013

Birds can fly so high.

Har precis duschat efter att ha varit ute en sväng med inlines, det gick bra förutom i slutet när jag gjorde en snygg vurpa för att jag missa att lyfta foten över en liten gren. Jag märkte det nu när jag körde att det är otroligt viktigt att det är någorlunda sopat på gatorna man ska åka inlines på. Stenar och grenar är livsfarliga. Som tur var gick det ganska bra, och jag fick bara något skrapsår. Kanske ska fundera på att köpa skydd. 

Mår annars bra idag, lite seg. Kan ha att göra med att jag druckit tre dagar i rad. Igår firade vi Jens syster som fyllde år i fredags. Vi åt jättegott, grillat och färskpotatissallad och en citron och marängpaj till dessert. Och drack ett par glas vin. Det var riktigt trevligt! Idag blir det lugnare, dags för jobb imorgon efter fyra lediga dagar. Då ska jag gå in som backup för min arbetsledare inför hans semester. Vi får se hur det går!

Vi hörs senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar