onsdag 19 juni 2013

Tröttheten

Jag har varit så sjukt trött i veckan. Jobbar dag så går upp klockan 5:00 och har varje kväll när vi satt på film vid sju-åtta somnat till ganska snabbt. Sen vaknar jag oftast och kan vara vaken fram till elva. Funderar på om jag ska prova att ta en kort vilostund när jag kommer hem från jobbet, som jag vet att andra som går upp väldigt tidigt på morgonen gör. 
Dagen har spenderats med en fyrtiofem minuter hos naprapaten som jag tror hjälpte mot min onda nacke/axel. Ska verkligen fokusera på skuldror och axlar när jag tränar på gymmet så att jag kanske kan slippa få ont så ofta. Sedan har jag också fått med mig min kille på en lång, mycket lång, promenad till mitt jobb och tillbaka hem för att hämta min cykel som jag lämnade med punktering eftersom jag hade en tid att passa och fick skjuts in till stan istället efter jobbet.
Skönt att det bara är en dag kvar på jobbet den här veckan! Sen är det midsommarhelg och då blir det trevligheter och massvis med sol hoppas jag! 

På återhörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar