tisdag 6 november 2018

337. Lever i vakuum

Är så trött. Har haft ont i huvudet idag. Tror det är jobbet, det är en anspänning att vara där i nuläget. Nu när jag varit där några veckor och känner att jag borde kunna saker. Borde sluta fråga dumma frågor. Pratade med Tess igår om att jag hade sån ångest i söndags inför att komma till jobbet för att jag inte vet vad jag gör. Hon kände samma sak. Jag är rädd att våra kollegor känner att jag borde göra mer, att de kanske inte borde anställt mig från första början. Tror inte på mig själv. Får ta en dag i taget och känna efter hur det känns. Vill så gärna vara en i teamet. Vill känna mig som en tillgång. Vill känna att jag kan. Känner mig så mycket som..en elev på praktik. Som att jag inte tror själv att jag egentligen kommer kunna jobba med det här som en jämlik. Vem är jag..att..osv. Lever i ett vakuum. Vet inte vad jag känner eller vill. Saknar mina promenader. De får mig att rensa huvudet. Det fattas mig. Frisk luft och tröttheten i benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar