fredag 10 augusti 2018

323. Högt och lågt.

Känner mig helt färdig. När jag valde att cykla hem från stadsfesten vid 22 mötte jag en mängd, mängd I tell you, av människor som var på väg in till stadsfesten. Glada, peppade, rusiga. Det var folk i alla åldrar, la märke främst till många äldre. Kände mig så, opepp på att fortsätta. Varit en dag med mycket aktivitet. Var så skönt att komma hem och bara vara själv. Var trevligt att träffa människor men kände också att jag bara ville vara ensam, speciellt när jag mår såhär. Vet inte vad jag vill (?) men det bara, känns som livet skaver. Hoppas det ska kännas bättre när skolan börjar och jag förhoppningsvis hänger med alla goa klasskamrater igen. 

Träffade två av mina kompisar idag. Den ena ikväll på stadsfesten, vi tittade på Linnea Henriksson - vilken röst! och Kodjo Akolor. Hängde med Tess i förmiddags efter att jag hållit i ett power pass. Vi hade bokat en träningsdate så vi åkte till en trappa på Öland där vi körde intervaller, den var brutal. Det var jobbigt men skönt efteråt. Vi åkte sen in till Stora Rör och badade, fortsatt skönt i vattnet. Sen åt vi en sisådär lunch på deras hamncafé. Fick också följa med till deras sommarställe i Lökenäs och hänga med Rut (Tess hund). Det föll sig också så att Tess mor skulle köra in till Kalmar och jobba så fick skjuts hem. Snällt! 







Nu ska jag sätta på en serie och somna. Jobb imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar