tisdag 20 mars 2018

297. Falkenberg

Förra veckan åkte vi till Falkenberg Strandbad, ett julerbjudande de hade som vi var tvungna att utnyttja senast sista mars. Det var en härlig vistelse, fina miljöer, mysigt och fräscht. Lite mycket folk för att helt kunna slappna av och njuta men ändå ett fint spa. Jag fick också en ansiktsbehandling innan vi åkte hem som var en present från Jens till mig. Det var verkligen pricken över i. Det var ingen portömning i behandlingen så den var bara behaglig och härlig, fick till och med handmassage. Kan också säga att jag "badat" för första gången i år, det var kallt och långgrunt. Fötterna värkte värst. En härlig upplevelse och dessutom en supergod middag som jag glömde fota. Här kommer dock en hel del andra bilder jag tog.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar