tisdag 18 mars 2014

Nöjd tjej

Har precis varit ute och sprungit, det blev nästan milen- fattades bara 300meter som jag inte kände för att dra när jag redan var framme vid porten. Det var skönt ute, sprang inte så fort som jag brukar men det kändes rätt bra eftersom jag sprang rätt långt. Senaste löpturerna har jag sprungit runt 5km så jag är nöjd.

Jag gick in på min mail när jag kom hem för att reklamera ett mobilskal som var trasigt när jag fick hem det, så kollade jag igenom skräpposten som alltid för att kunna tömma den, och där låg ett mail som kom i fredags från sidan jag beställer mobiltillbehör ifrån- Fyndiq.se - där jag fick svar på ett mail jag skickade i november förra året angående em laddare jag beställt som gått sönder, platshöljet lossna och i en nyhet i tidningen stod det om att laddarna återkallats pga dålig kvalité och eftersom jag inte hittade någon mailadress till företaget som hade laddaren så jag mailade fyndiq om det som de svarade på nu. De bad om ursäkt för sent svar och förklarade att mitt mail hamnat i något filter och blivit oupptäckt tills nu. Förutom ursäkten fick jag tillbaka pengarna för laddaren och en rabattkod för 100kr till nästa gång jag handlar på deras sida. Det gjorde min dag kan jag säga.

Nu ska jag duscha och luncha innan det blir kvällsjobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar