onsdag 26 mars 2014

Förkylning och regnrusk

Känner mig helt färdig i huvudet. Det började med en lätt retlig hals under helgen, det gjorde ont att svälja och sen kom den satans förkylningen med täppt näsa och framtungt huvud. Det hjälper kanske inte tillfriskningen när jag cyklar till jobbet, idag i strilande regn, eller är på jobbet när allt jag vill göra är att ligga ned och vila. Har snytit mig så mycket på två dagar att jag är förvånad över att huden sitter kvar kring näsan. Att jag dessutom kommer in och kör en timme övertid två dagar i rad. Ja ja, det är kanske inte ultimat och jag förstår att jag är helt slut när jag kommer hem och landar. Men allt är inte bara blä! Snart kommer Magda på besök och vi ska äta våfflor med grädde och sylt! Som jag längtat sen vi planerade in den här daten förra veckan. Det tror jag kan bota både det ena och andra.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar