tisdag 25 februari 2014

Solen skiner

Det är så härligt när solen äntligen tittar fram. Redan igår när jag slutade jobbet kom jag ut till en starkt lysande sol som gav mig pirr i magen. Vi har inte varit för bortskämda med sol hittills i år. Längtar lite efter den varma våren när man slipper frysa och kan gå i tunna kläder och känna sig fri. Hoppas det blir en bra vår, och en bra sommar. Ska ta tre veckor semester i sommar och spara två veckor till senare. Jag är så glad för att jag har körkort nu så att sommaren kanske blir roligare, vill jag hitta på något innan jobbet som kräver en utflykt behöver jag inte känna mig låst vid att någon annan måste ha tid och lust utan kan låna bil och dra iväg själv. Bra investering det där körkortet!

Nu ska jag pallra mig upp ur soffläge och bege mig till gymmet.
På återseende.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar