måndag 3 februari 2014

Sunny day

Idag tog jag mig ut på en löptur i solskenet, har haft benhinneproblem tidigare så har knappt sprungit på över två månader. Första löpturen efter min fars födelsedag i november tog jag och Jens i början på januari och då fick jag lite känningar i början av den 7,5km långa rundan. Idag kände jag ingenting när jag sprang 4.5km vilket var skönt! Måste börja springa lite regelbundet nu så jag är löpstark i augusti när jag och min lillasyster ska ta oss runt Lidingöloppet.

Helgen har annars bjudit på både konsert/föreställning på Louis de Geer, middag på Fiskmagasinet, shopping, filmmys och hotellfrukost samt lite träning i vanlig ordning. Älskar att träna på helger när det känns som att jag har hur mycket tid som helst på mig.

Nu ska jag bege mig ner till stan och fika med bästis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar