lördag 28 maj 2011

Lördag 28 maj

Idag är jag inte på topp. Men det får det vara värt. Var trevligt igår, åt på Asken med Jens kompisar (indirekt mina). Jag åt förrätt, varmrätt och efterrätt, det var inte helt fel. Tog äntligen oxrätten, den var super. Jag skulle kunna tänka mig en sådan ikväll, he he.

Blev lite sent i säng, blev något onödigt glas som gjorde att jag kände mig tvingad att stanna uppe tills jag kände att det gått ur kroppen. Så somnade vi i soffan och så gick jag upp klockan 8 för att jag började jobba kl 9. Tog två toast på McD till frukost och sen dess har jag inte ätit mer så jag hungrar ihjäl.

Slutar om en timme och 15 minuter, då blir det något gott. Måste packa färdigt, kanske springa förbi stan och handla en resväska men det skiter väl ni i.

Hoppas ni mår bra. Hoppas ni har en underbar dag! Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar