söndag 1 maj 2011

1 maj

Hoppas ni hade en trevlig Valborg igår, vad än ni gjorde. Jag jobbade, sen gick vi till Parken och såg IFK förlora, surt, sen drog vi till Eka och grillade och drack och jag gick hem vid 00 och slocknade av ren trötthet strax innan 2, hade gått upp 6 på morgonen. Sen sov jag lite och vaknade till och somna om och gick upp 5.30. Jag är inte ett dugg trött (ironi).

Nu sitter jag på jobbet. Tre timmar till! Jag har suttit nästan hela morgonen och försökt få upp min nötpåse jag köpte på Coop igår utan att lyckas, orkade inte gå till köket och leta efter en sax eller en vass kniv, så har slitit och svurit tills Niclas anlände för en stund sen och öppnade den åt mig, hjälte (tack). Inte för att en nötpåse mättar min hungriga mage..

Hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar