torsdag 5 maj 2011

Ligger och inväntar nattjobb

Det är ingen produktiv dag det här inte.
Var ute och gick en sväng på förmiddagen och det var skönt. Annars har jag diskat, ätit frukost, badat. En hemlighet: jag såg Big Brother också vilket jag inte tidigare tittat på men såg det tillsammans med Jens igår och blev nyfiken på fortsättningen, lite fan över det eftersom jag fördömt programmet i min omgivning. Hatar den skrikiga Katerina. Oh vad jag får ont i huvudet av hennes gälla röst som hörs hela tiden...

Jag har hunnit äta lunch också, lax med ris, en riktigt höjdare. Nu ligger jag och ser serier på datorn och funderar på att vila lite, börjar jobba kvart över sju och jobbar till halv tre inatt. Hoppas på att det är lugnt på linjen, har ingen lust med odrägliga människor.

Nu ska jag återgå till Gossip girl, som den geek jag är.
Ha det gott mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar