fredag 21 september 2018

326. Happy friday

Var precis ute och sprang, en lärdom jag dragit av den var att inte ge sig ut direkt efter ett power-pass på gymmet där benen fått jobba hårt. Ville dock ge mig ut och känna på formen eftersom det är en vecka kvar till Lidingöloppet. Ville också äntligen testa min nya pulsklocka som Jens gav mig förra veckan som en tidig 30årspresent. Kan redan nu innan jag fyller och får fler presenter erkänna att inget kommer toppa den klockan. Har alltid velat ha en men är alldeles för snål för att lägga de pengarna. Formen då? Är inte alls redo att ge mig ut och springa 3 mil. Men har köpt biljett och ska åka upp med lillasyster och bo på hotell så får se loppet som en lång motionsrunda. Har inte haft världens bästa uppladdning. Ingen uppladdning alls faktiskt. Sprang knappt under sommaren och när jag tänkte OK nu ska jag börja träna inför Lidingö, 6 veckor kvar, det blir nog görbart, så blev jag sjuk. Och har inte sprungit på flera veckor så nu får jag bara försöka överleva alla mil. Kul grej bara. Försöka koppla bort all ångest som skolan ger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar