måndag 16 juli 2018

318. Snabb uppdatering

Är lite trött och ska snart gå till sängs. Har en jobbdag imorgon sen kommer mamma på onsdag! Vi ska åka upp till Öland och hänga. Jag kommer göra en liten visit ner till Kalmar och jobba en jour men sen är jag däruppe hela helgen. Ska bli skönt och mysigt, oavsett väder. Haft en fantastisk ledig måndag i Kalmarsund, badat, läst, Josefin kom efter sitt jobb så åt vi glass och hade ett gott snack. Badade ännu mer. Det var superskönt i vattnet. Jag skulle egentligen hållit två pass men efter att jag fick en en pedal i vaden i lördagsnatt när jag cyklade hem var det ingen god idé att träna. Har precis ätit korv stroganoff med gräddbas. SÅ GOTT.

Dags att hoppa i säng men här kommer lite bilder från mobilen


Läser en ny bok, föredrar pocket till stranden men
vill så gärna läsa denna så tog med den


Vinnare i årets sandskulptur-festival

En burk sardiner. Hamnade inte på topp3 men häftig!

En förstorad loppa. 2a plats.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar