torsdag 16 juni 2016

123. Tröttheten av att jobba

Jag är så himla trött trots att jag hade sovmorgon imorse och gick upp klockan 7. Dessutom har det varit en rätt lugn dag på jobbet med ett tvåtimmars möte mitt i jobbpasset så har inte kört så hårt som en vanlig dag men är ändå trött. Undrar när jag vänjer mig, kanske tills att jag ska sluta jobba och återgå till plugg igen. Fick precis reda på att resultatet på tentan kommer i mitten på nästa vecka, hoppas verkligen jag slipper omtenta den 22 augusti. Så jag slipper plugga återigen på den kursen. Håller mina tummar hårt!

Min surf tog slut idag på mobilen, mamma har inget internet hemma så surfar på mitt 4g nät, laddar hem poddar bland annat vilket ju tar en hel del data. Så nu sitter jag hos min storasyster som bor granne med mamma och lånar hennes wi-fi. Kom också hit för att träna, vilket jag ska göra nu, kör ett fyra veckors program för core, ben och rumpa. Skönt att ha ett program att följa istället för att försöka hitta på själv vad jag ska göra för övningar hemma som träning nu när jag inte kan gå till gymmet på några månader.

Här är bilder från gårdagen när Jens bjöd på en liten after work-burgare som var mycket god efter ett pass på ute-gymmet i Vrinneviskogen.  Mysig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar