söndag 12 juni 2016

122. In i hetluften

Söndag kväll och jag ska strax lägga mig för att orka upp klockan 5 imorgon till jobbet. Ville bara uppdatera då det gått en vecka sen sist.  Började jobba i tisdags,  kvällsvecka,  och startade med 4h övertid.  I torsdags var det 2h övertid och dessa timmar har satt sina spår.  Är ganska ovan med att arbeta fysiskt och sen på det köra några övertidstimmar var tufft. Den här helgen har därför varit ganska lugn.  Kommit iväg till utegymmet i vrinneviskogen och sprungit femman.  Fikat hos Madeleine och Daniel för att fira hans examen. Idag träffade jag Magda några timmar över en lunch och fika,  supermysigt och lagom aktivitet när man inte orkar så mycket. Hoppas på att vara lite piggare i veckan när jag jobbar dag. Så nu ska jag snart hoppa i säng och slockna.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar