onsdag 2 januari 2013

Måndag mitt i veckan

Jobbade idag första dagen på fyra dagar. Det är så härligt att vara ledig lite längre än en helg, men ångesten är desto större över att man ska gå och jobba igen. Helst vill man ju bara vara hemma och hitta på saker, umgås med folk, träna, få feeling och dra iväg. Men för att leva måste man jobba. Och det gick bra idag, kände mig relativt pigg när klockan ringde imorse, kanske för att jag sov sammantaget rätt mycket under gårdagen. Skulle tränat på Friskis idag men de jag kör med skulle ta en vilodag och min lillasyster skulle dubbeljobba så jag tar en löptur istället, känner på hur det är att springa i plusgrader igen.

Sen blir det middag och kanske en bok, kanske en film. Lugnt blir det i alla fall innan jag ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar