fredag 25 januari 2013

In the end it doesn't matter

Fredag! Woho, hade jag galt om det inte var så att jag ska jobba ikväll. Tycker inte om kvällsfredag, inte många på jobbet gört, de tänker febrilt på hur man ska kunna undvika den trista arbetstiden men det är svårt att lösa, det vore dock skönt att slippa jobba varannan fredagkväll.

Jobbade över 2h igår så är lite seg idag. Har dock varit effektiv och bakat bröd eftersom jag inte hade något mjukt hemma, och så har jag startat två tvättmaskiner och ska nu gå till gymmet och köra lite. Kanske hinner gå en sväng i stan också och kika lite.

Annars är det bra! Har varit en bra vecka, har tränat och jobbat och mått allmänt bra förutom träningsvärken. Har inte tillbringat så mycket tid med min älskade sambo så längtar lite till helgen och långfrukost och långpromenad och filmmys! Och så får vi besök imorgon. Av delar av min familj för att fira Jens som ju fyllde igår. Och på kvällen hoppas jag min kära vän Angelo kommer på middag.

Superhelg!
Nu; gym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar