fredag 6 april 2012

Långfredag med snöfall

God eftermiddag!
Hoppas ni mår bra. Jag mår bra, har precis varit hos min syster och hämtat en telefon eftersom den jag hade la av, en Nokia express music som var ganska fallfärdig. Nu kör jag en Samsung utan några vidare finesser, men har precis beställt en iphone via Tele2's hemsida. Hoppade på erbjudandet maxi unlimited, 345kr/månaden och allt ingår. Hoppas det inte finns någon hake trots att jag från flera håll fått det bekräftat att det är så bra som det låter.

Annars har jag och Jens varit en sväng i Hageby Centrum och handlat lite. Innan dess städade vi här hemma och tvättade en hel hög med kläder. Nu ska vi laga lite fredagsgott och mysa med film efteråt. Imorgon väntar påskmiddag hos Jens föräldrar.

Hoppas ni har en fin påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar