lördag 28 april 2012

I've got some time to give

God morgon.
Vaknade halv sex imorse och hade problem med att somna om. Gick ut ur rummet och la mig i soffan och lusläste dagens tidning, när jag började på en ny bok därefter började dock ögonlocken tynga så jag somnade till och vaknade igen halv nio.

Mår bra idag, hade en skön fredag igår där jag somnade innan nio tror jag. Efter att ha jobbat 5-14 cyklade jag hem och möttes av en nystädad lägenhet, vilken man! Så istället för att ta tag i att städa efter jobbet så cyklade vi till HC och shoppade lite, sen tog vi en varsin öl inne i stan på Black Lion, sypermysig pub, innan vi åkte förbi Norins ost och handlade några på väg hem. Vi lagade laxsida i ugn och pressad potatis, sedan åt vi ostar i sängen framför laptopen innan jag somnade.

Idag är jag inte säker på vad som sker. Blir en sväng ute i solen förhoppningsvis innan den försvinner. Först blir det dock stor frukost när Jens bestämmer sig för att stiga upp.

Ha en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar